Objektif:
Kajiselidik ini bertujuan untuk mengetahui tahap kepuasan pelanggan dan
mengenalpasti kualiti perkhidmatan dan kemudahan yang telah disediakan
oleh pihak Projek Lebuhraya Usahasama Berhad (PLUS Berhad). Maklumbalas
anda amat penting bagi menjamin keselamatan dan keselesaan ketika
menggunakan lebuh raya ini.
Untuk menyertai kajiselidik ini, anda perlu mendaftar terlebih dahulu.Untuk mendaftar klik butang 'Daftar'.
Jika anda telah mendaftar, sila masukkan 'Login ID' dan 'Katalaluan' dan klik butang 'Login'.
Kajiselidik tidak perlu dilengkapkan pada satu masa yang sama, anda boleh simpan kajiselidik tersebut dan pada masa yang lain login semula untuk lengkapkan kajiselidik tersebut. Minimum mengisi penuh satu kaji selidik.
Resolusi terbaik : 1024x768 dan ke atas.
Jika terdapat sebarang pertanyaan atau masalah teknikal / sistem sila hubungi PLUSLine di 1800-88-0000.
Kajiselidik ini akan tamat pada 31 Oktober 2013.
No comments:
Post a Comment